ett tag sen

nu vare ett tag sen jag skrev men jag har vart mkt me Viktor så har velat lägga all tid på han. har kollat på massor utav filmer och bara myst.
nästa helg åker han till Sala kanske och då kommer jag inte träffa han på hela helgen. men men jag får väl kämpa mig i genom de...
men men
nu ska jag iaf snart gå ut och träffa sofie på en cigg och snacka lite...
nu kommer gårdagens outfite
Halsduk:Indiska
Kofta:gina
Kjol:gina
Linne:HM
leggins:HM
nu kommer de fler mogno bilder
dina läppar är beroende
han är den vackraste på denna jord
jag älskar dig
väldigt vacker inte alls
visst blev han bra på skolfoto
min kille i mogno jag vet

Kommentarer
Postat av: Mela

Söta ni e ;)

2010-11-07 @ 23:11:00
URL: http://skjutenskata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0