skolan

förlåt men de e ganska mkt i skolan just nu... så jag hinner inte blogga så jätte mkt. max typ 3 inöägg per dag.
jag ska försöka bättra mig...
men men snart så slutar jag och då ska jag gå till bussen sen åka till ÄLSKADE Viktors skola och vara där tills han slutar sen åker vi hem till honom och har en mys eftermiddag och kväll de e nånting jag verkligen behöver just nu. mår inte så jätte bra. sover dåligt äter dåligt och bara är i skolan...
trött på detta jävla väder. de snöar ute.... de har vart snöbolls krig på skolan och bara bläääää på allt..
men men en mys dag hemma hos min FAVORIT  är nånting jag behöver.
puss
så här såg jag ut i morse
och så här nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0